Üld- ja müügitingimused.

  1. Müügitingimuste kehtivus
  2. a) Müügitingimused kehtivad lafanett.ee veebipoe klientide (edaspidi Klient) ja LA FANETT OÜ vahel kaupade ostmisel tekkivate õiguste ja kohustuste kohta.
    b) La Fanett jätab endale õiguse teha muudatusi müügitingimustes ja müügihindades. Nimetatud muudatusi kajastatakse lafanett.ee veebilehel.
  3. Tellimuse vormistamine
  4. a) Lisa soovitud tooted ostukorvi.
    b) Tellimuse vormistamisega alustamiseks vajuta ostukorvis lingile „Edasi maksma“.
    c) Järgnevalt vali, kas soovid tellimuse vormistada külalisena või kasutajana. (Antud hetkel võimalik ainult külalisena)
    d) Tellimuse vormistamise lehel täida nõutud andmeväljad, vali teile sobiv toodete kohaletoimetamise viis ja vajuta lingile „Kinnita tellimus“. Seepeale kuvatakse ekraanile arve mille saate tasuda siseriikliku maksena.
    e) Tellimuse kinnitamisel saadetakse tellimuse kokkuvõte ka märgitud e-posti aadressile juhuks kui soovite tellimuse eest tasuda hiljem.
    f) Tasumata tellimused annuleeritakse hiljemalt 14 päeva kuid mitte vähem kui 2 päeva möödudes  alates tellimuse vormistamisest.

 

  1. Maksevõimalused

a) Maksevõimalusteks on maksekeskus.ee poolt pakutavad eesti pangalinkide otsemaksed, mille maksevõimaluste alla kuuluvad Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop, Pocopay ja Liisi ID.

b) Meie e-poes saab maksta ka arve alusel.

c) Tasumine Eesti pangalinkidega toimub väljaspool E-poodi turvalises maksekeskkonnas, mida vahendab Maksekeskus AS. Lafanett.ee e-poel puudub ligipääs Teie panga andmetele. Swedbank, SEB, Nordea, Danske Bank, Krediidipank, LHV.

Tasumiseks pangaülekandega, vali Kassast makseviisiks “Maksa pangaülekandega”. Teile väljastatakse arve, kus on märgitud kogusumma, panga rekvisiidid ning maksetähtaeg.

Sooritades ostud La Fanett-i e-poest annate kinnituse, et olete tutvunud meie müügitingimustega

  1. Hinnad

3.1. La Fanett e-poes olevad toodete baashinnad on arvestatud eurodes.

3.2. Poe haldajal on õigus igal ajal muuta kuvatavaid hindu.

3.3. Kui Poe haldaja on E-poes muutnud hindu peale kasutaja poolt tellimuse esitamist ja selle eest tasumist, siis tarnitakse Kliendile vastavad tooted tellimuse hetkel kehtinud hindadega. Kliendil ei ole õigust nõuda hinnavahe kompenseerimist.

3.4 Kupongi lahter on mõeldud koostööpartneritele. Kupongi ehk PROMO-koodi võidakse jagada klientidele samuti kampaaniatel. Promokoodi soodustuste kohta antakse informatsiooni kampaaniatel.

  1. Ostu-Müügi jõustumine

Ost-müük jõustub hetkest kui tellimuse kogusumma on laekunud LA FANETT OÜ arveldusarvele.

  1. Kohaletoimetamine / Tarne

Peale müügilepingu jõustumist (Kliendipoolset arve tasumist) komplekteerib lafanett.ee tellimuse ning annab selle üle kohaletoimetamiseks oma logistikapartneritele (Ominva või Itella SmartPOST).

Eestisisene eeldatav tarneaeg on 1-3 tööpäeva.

Eestisisene tarnehind pakiautomaati Omnivaga on 3,50€ ning SmartPOST-iga 3,50€.

Tarnehind SmartPOST-i pakiautomaati Soomes 3,50€.

Maksimaalne tarneaeg Eestis 3 tööpäeva.

Maksimaalne tarneaeg Soomes 5 tööpäeva.

Maksimaalne tarneaeg Lätis ja Leedus 4 tööpäeva.

lafanett.ee veebilehel näidatud kohaletoimetamise tähtajad kehtivad arve tasumise hetkest.

lafanett.ee veebilehel müüdatavate toodete hinnad on märgitud iga toote juurde eraldi. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest.

Tarnehind võib muutuda, kui tooteid on rohkem või tooted on suuremad ning nõuavad suuremaid tarnetingimusi.

 

  1. Tagastamisõigus

6.1. Lafanett.ee e-poest ostetud kaupadele kehtib 14 päevane tagastusõigus.

6.2. Tagastusõigus kehtib ka allahinnatud toodetele.

6.3. Tagastatav toode peab olema puuduseta, täiskomplektne, originaalpakendis ja kasutusjälgeteta.

6.4. Tagastamisel kantakse Kliendile raha tagasi hiljemalt 14 päeva jooksul toote tagastamisest.

6.5. Raha kantakse üle samale arvelduskontole, millelt toimus selle laekumine Poe haldajale.

6.6. Juhul kui peale tagastamist ilmneb, et tagastus ei vasta Kasutuslepingus toodud tingimustele, siis raha ei tagastata.

6.7 Bodisid tagasi ei osteta ja ümber ei vahetata,sest toode kuulub hügieeni kategooria alla

Vastavalt VÕS §-le 56 lg 1, on kliendil õigus taganeda lepingust 14-päeva jooksul alates kauba kättesaamisest.

Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik/ettevõte.

Tagastatav kaup peab olema kasutamata, kahjustamata ja originaalpakendis.

Rikutud või sildita kaup tagastamisele ei kuulu.

Kauba tagastamise või kauba vahetamise transpordi/postikulud kannab ostja, välja arvatud juhul kui tagastamise põhjuseks on mittevastavus tellitule või defektiga kaup.

Raha tagastatud kauba eest hüvitatakse kliendile koheselt, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel taganemisavalduse kättesaamisest.

Ostust taganemise kord

Toote tagastamiseks tuleb kliendil kirjutada sellest e-mailiaadressile: info@lafanett.ee. Vastuse päringule saab 3 tööpäeva jooksul.

  1. La Fanett e-poodi ei vastuta:

7.1 Kliendi süül või hoolimatusel tekkinud toote kahjustumise eest;7.2 defektide eest, mis on tekkinud toote mittesihipärase kasutamise tagajärjel;7.3 toote viltuste õmbluste ja toodete lisaaksessuaaride detailide defektide eest (näiteks nööbidetail kulunud; vööl defekt jms);

7.4 toote tarneaja pikkuse üle;

7.5 tootele lisanduvate tollimaksude üle; tollimaksud on kliendi kulutus, La fanett aitab tolliprobleeme lahendada ning vajadusel kompromiss leida. Lisanduvad tollimaksud ei kuulu hinna sisse!

7.8 toote tavapäraste kulumiste eest.

  1. Vääramatu jõud

Lafanett.ee ei vastuta teile tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida lafanett.ee ei saanud mõjutada või ette näha.

  1. Isikuandmete kaitse ja turvalisus
  2. a) Lafanett.ee lehekülastuste ja tellimuste vormistamise käigus kogutud infot ja isikuandmeid käsitletakse konfidentsiaalsena ja seda ei avaldata kolmandatele osapooltele.
    b) Krüpteeritud andmeside pankadega ostude eest tasumisel tagab Kliendi personaalsete pangatunnuste turvalisuse ja neile puudub ka lafanett.ee poolne ligipääs.
  3. Pretensioonide esitamise kord
    e) Pretensioon toote nõuetele mittevastavuse või puuduste avastamise korral peab olema esitatud kahe kuu jooksul alates toote nõuetele mittevastavuse või puuduste avastamisest.
    f) Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja Kliendiga võetakse ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.